Marzysz o tym, by nareszcie schudnąć i cieszyć się idealną figurą? Wiesz do czego dążysz, jaki jest Twój cel, masz wystarczająco dużo motywacji, lecz brakuje Ci pomysłu na to, jak pozbyć się tych wszystkich zbędnych kilogramów? Jedno jest pewne – sama dieta nie wystarczy. Na szczęście Kuźnia zdrowia to nie tylko catering i konsultacje dietetyczne, ale również trening personalny. Dlatego nie czekaj, zdaj się na specjalistów, którzy podpowiedzą Ci jak ćwiczyć, by schudnąć.

Trening na spalanie tłuszczu

Musisz pamiętać o jednym – by trening na redukcję tkanki tłuszczowej przyniósł pożądane efekty, trzeba przestrzegać ścisłych zasad. Po pierwsze należy ćwiczyć regularnie, nie krócej niż 30 minut dziennie, po drugie – uprawiać odpowiednie dyscypliny sportu, po trzecie – utrzymywać tętno w strefie „fat burning”.

Systematyczność, cardio, tętno w strefie „fat burning”

Można powiedzieć, że synonimem skutecznego treningu jest systematyczność. Z tego względu chcąc schudnąć należy stosować się do rozpisanego przez trenera personalnego harmonogramu ćwiczeń. Ustalony rodzaj wykonywanych aktywności, częstotliwość, czas trwania, liczba serii i powtórzeń, a dokładniej rzecz ujmując treningi siłowe po 40-50 minut dwa razy w tygodniu i 40-60 minutowe ćwiczenia cardio trzy razy w tygodniu pozwolą Ci osiągnąć zamierzone efekty. Musisz bowiem wiedzieć, że najskuteczniejszą metodą są tzw. ćwiczenia cardio, czyli jazda na rowerze, pływanie, bieganie, nordic walking, ćwiczenia na stepperze i orbitreku. Jak podaje www.kuźnia-zdrowia.pl powodują one gwałtowny wzrost zapotrzebowania na energię, którą organizm pobiera właśnie ze zgromadzonych zapasów tłuszczu. Dzięki temu redukując nadmiar tkanki tłuszczowej, wzmacniają układ krążenia i poprawiają ogólną kondycję. W końcu, niezwykle istotną kwestią w ćwiczeniach na redukcję tkanki tłuszczowej jest utrzymywanie tętna w stałym przedziale między 60 a 70% HRmax (tętna maksymalnego). Taka wartość wyznacza największe spalanie tkanki.