Kalendarze, w rożnej formie, coraz częściej stają się gadżetami reklamowymi. W związku z tym pojawia się też coraz więcej stron internetowych (np. http://www.reklamowe-kalendarze.pl) z takim rodzajem ofert. Kalendarze sąą chętnie wybierane, gdyż są estetyczne i praktyczne, a jednocześnie niedrogie. Natomiast ich codzienne używanie sprawia, że buduje się świadomość marki, jaką prezentują.

Kalendarze ścienne

Ten rodzaj kalendarzy może przybierać różną postać. Oferta dostępna na http://www.reklamowe-kalendarze.pl proponuje formę plakatową, wieloplanszową, jedno i trójdzielną. Kalendarze ścienne stanowią nie tylko funkcjonalny, ale również dekoracyjny element w biurze, urzędzie, szkole czy w mieszkaniu. Poza logo firmy mogą zawierać informację o adresie siedziby i numerze kontaktowym. Do zaprezentowania dotychczasowych osiągnięć, przedsiębiorstwa często stosują kalendarze wieloplanszowe, przedstawiając na każdej karcie jedną usługę.

Kalendarze książkowe

Zwane są również terminarzami i dla wielu osób stanowią niezbędne narzędzie pracy. Pomagają bowiem w planowaniu zadań czy umawianiu spotkań. Ponieważ nie zajmują zbyt wiele miejsca, można wszędzie je ze sobą zabrać, dzięki czemu reklama dociera do wielu osób. Mogą być eleganckim upominkiem lub formą podziękowania dla stałych klientów. Bardzo często zawierają dodatki, jak na przykład grafiki, mapy, kody kierunkowe miast czy książkę adresową. Bardzo dobrym pomysłem jest zawarcie w środku informacji o zakresie działalności firmy, na przykład na sztywnych kartach oddzielających poszczególne miesiące.

Kalendarze biurkowe

Mogą być stojące lub leżące. Zajmują niewiele miejsca, a można w nich zaznaczyć najważniejsze daty – spotkania, szkolenia czy urlopy. Ponadto zawsze są „na wierzchu” i umożliwiają stały dostęp do zapisanych informacji. Dzięki temu można je również stale modyfikować. W kalendarzach biurkowych można również zawrzeć logo, hasło reklamowe czy dane teleadresowe firmy, na przykład w stopce.