Motocykle Kawasaki, zwłaszcza ich sportowe modele wyposażane są w innowacyjne technologie oraz inteligentne rozwiązania. Dzięki temu te jednośladowe pojazdy sprawdzają się nie tylko w mieście czy podczas długodystansowych wypraw, ale również w wyścigach po torze. Przekonajmy się jakie systemy sprawiają, że jazda motocyklami Kawasaki to sama przyjemność!

Supercharged engine

Kawasaki, w przeciwieństwie do innych sprężarek oferuje wysoką wydajność w szerokim zakresie stopni i ciśnień przepływu powietrza. Przekłada się to na duże przyspieszenie oraz zbędność użycia intercoolera, dzięki czemu silnik jest bardziej kompaktowy – zarówno mniejszy, jak i lżejszy. Niezwykle istotnym elementem jest także mały wzrost temperatury podczas jazdy.

KQS

Specjalny mechanizm dzieła Kawasaki, poprzez szybką zmianę przełożeń bez sprzęgła przy całkiem otwartej przepustnicy, pomaga kierowcom zmaksymalizować przyspieszenie na torze. KQS wykrywa aktywowanie dźwigni zmiany biegów i wysyła informację do ECU, który odcina zapłon. Umożliwia to zmianę przełożenia na wyższe bez konieczności użycia sprzęgła.

Kawasaki Engine Brake Control

System ten pozwala kierowcy wybrać w jakim stopniu chce hamować silnikiem. W momencie, gdy jest aktywny efekt hamowania silnikiem jest redukowany, tym samym zmniejszając interferencje podczas jazdy po torze.

Zespół Przepustnic Sterowanych Elektronicznie

Układ ten w pełni pozwala ECU sterować dawkowaniem paliwa, a także ilością dostarczanego do silnika powietrza. Wynikiem tego jest moc i płynna praca silnika. Co więcej, zespół w znacznym stopniu przyczynia się do redukcji emisji spalin.

Sprzęgło antyhoppingowe

Sprzęgło te działa jako ogranicznik momentu obrotowego oraz wspomagające pracę dźwigni sprzęgła serwo. W normalnych warunkach działa w trybie auto, minimalizując siłę niezbędną do naciśnięcia dźwigni. Natomiast podczas pojawiania się wysokiego momentu obrotowego zapobiega poślizgowi tylnego koła

Zobacz ofertę motocykli Kawasaki na: http://motohangar.pl/dealer-kawasaki/.