Jak skutecznie zareklamować ideę czy przedsięwzięcie? Jak pomyślnie uzupełnić aranżację własnego, komfortowego wnętrza? Doskonałą odpowiedzią na oba te pytania jest sporządzenie wydruku, który zostanie umieszczony na odpowiednio dużym arkuszu papieru. Naszą ofertę kierujemy zatem przede wszystkim do reklamodawców, którzy szukają sposobu na urzeczywistnienie własnych projektów graficznych, by móc umieścić je w przestrzeni publicznej i polecić uwadze wszystkich osób, które będą mogły spojrzeć na pomysłowy billboard. Polecamy się też estetom, którzy lubią przebywać w całkowicie spersonalizowanej przestrzeni i nie chcą pozostawiać tego, jak wygląda ich osobista strefa komfortu wyłącznie standardowym elementom wystroju wnętrz. Przedstawicieli obu tych grup uspokajamy, że koszt zyskania wielkoformatowego wydruku nie musi być wysoki – a otrzymane efekty są niekiedy warte pewnej dopłaty.

Materiałem używanym przez nas do sporządzania wielkoformatowych druków jest papier kredowy – bezdrzewna kompozycja, powlekana dodatkową warstwą, składającą się między innymi z pigmentu mineralnego. Dzięki temu zabiegowi papier lepiej przyjmuje tusz drukarski, a nadrukowana kompozycja prezentuje się bardzo korzystnie. Barwy są zdecydowane i w pełni nasycone – przez to przyciągają wzrok, a także w pełni realizują zamysł graficzny danego projektu. Mimo intensywności nadruku, nie przebija on na drugą stronę arkusza, która pozostaje idealnie biała. Standardowe zamówienia o opisanej jakości realizujemy na papierze kredowym, odznaczającym się gęstością 130 g.

Tym klientom, którym zależy na jeszcze bardziej wyrafinowanym efekcie, proponujemy zaś analogiczny papier o gęstości 170 g. Wraz z gęstością papieru rośnie oczywiście jego cena: ale odzwierciedla ona rosnącą jakość materiału. Gęsty papier, dzięki ściślejszemu ułożeniu mocno sprasowanych części składowych, staje się stopniowo coraz bardziej wytrzymały fizycznie. Jest trwalszy, odporniejszy na przerwanie, a także przepuszcza znacznie mniej światła. Rozważając wybór między poszczególnymi gramaturami papieru, warto więc zastanowić się, jakie są cele tworzenia plakatu: przede wszystkim, jak wytrzymały powinien być papierowy arkusz.

Przy ustalaniu ceny konkretnego zamówienia, kluczową rolę odgrywa oczywiście format docelowego plakatu. Zależnie od indywidualnych potrzeb, każdy klient może dostosować wielkość arkusza do własnych potrzeb – w dość precyzyjnym stopniu. Realizujemy zamówienia obejmujące gabaryty od formatu A3 (liczącego sobie wymiary: 297 x 420 mm) po B0 (980 x 1380 mm). Na wycenę danego plakatu nie ma też wpływ tego, w jakim stopniu zadrukowany ma zostać arkusz – kluczowym wyznacznikiem ceny usługi jest format arkusza i ostateczna wartość zamówienia nie ulega zmianie przez wzgląd na ilość barwników. Zaznaczamy też, że tworzymy wyłącznie kolorowe wydruki jednostronne.

Zapraszamy do współpracy każdego, kto szukając wykonawcy druku wielkoformatowego, oczekuje profesjonalnego podejścia do pracy, rozsądnej wyceny i imponujących efektów.

https://drukarniafortuny.pl/